Tuesday, May 22, 2007

All the best to 933

今天看到崇庆遭到意外的照片,真的吓了一跳,也替他心疼难过。几个礼拜前,他还在我参加明星DJ的初赛时问过我问题。当时还好好的,怎么会这样?不止崇庆,志勇也出了意外。想着想着就觉得好邪门。在这里为所有933的DJ及工作人员祈祷,希望大家都能平平安安。佩芬放假了,也希望她平平安安,玩得开心。期待6月5号听到她的声音再次出现在空中。

On a special note to Huiting: saw your blog entries so 2 things to tell you.
1. If you want to go Show's concert just take MC loh,I also used to take MC during my NS in order to attend Jolin's autograph session so trust me, MC is not that difficult to get :p
2. Don't be too disappointed with your results. What really matters is that you do well in your 'O' Levels. A little experience talk here: for english just read more english stuff like newspapers, books and magazines and also take note of current affairs which will be important when you do your GP paper in Sec 4. Language cannot study last-min must accumulate everyday. Hope you don't find me too kaipoh :p

1 comment:

新加坡双年展2011 said...

对啊,好像全部男dj都有诅咒一样.都受重伤.(崇庆的超恐怖的, 我不敢看他的照片. ><) 要去拜拜了dj们. @@

heh pon camp 好像不太好,况且我是UG 的, 我怕被sirs骂.{胆小鬼 ><}不过算了啦, 忍耐一下就没事了.我一high起来应该全部事情都忘了吧.

至于考试,只能这样了.幸好学校有补习,否则我应该完了吧. 只能努力了. T.T

p.s. 蛮意外你会去我的blog看. 哈哈.